Facebook w krótkim czasie stał się bardzo silnym i istotnym narzędziem marketingowym, co do tego nie ma wątpliwości. Coraz większe budżety, kampanie coraz ciekawsze, liczby coraz bardziej imponujące.
Miarka się przebrała. Już dawno temu. Teraz już nie wyrobiłem. Ten tekst powstawał od jakiegoś czasu, ale ostatni konkurs z Ajfonę przyspieszył jego powstanie. Chcesz go mieć? To go sobie kup! Na Facebooku nie ma nic za darmo.
Partnerzy Troyanna
Hej, Troyann woli burgery, ale niestety używa też ciastek na tym blogu. Szanujesz to, prawda? Oczywiście!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.