#TroyannIKobiety

Zaniedbywałem długo na blogu formę Telegramów, czyli krótszych tekstów na blogu. Miałem tu wrzucać mniej istotne, lecz wciąż ciekawe teksty. Czas ten dział nieco reaktywować.

Dzisiaj dzień kobiet, z tej okazji napisałem już życzenia na Twitterze.

 


Właśnie sobie przypomniałem, że jakiś czas temu zacząłem monitorować mój hashtag #TroyannIKobiety w Brand24. Czy może być lepszy dzień na pokazanie wyników tego hashtaga niż Dzień Kobiet? No, nie może. Sam hashtag narodził się jakiś rok temu, kiedy wrzucając kolejne selfie z koleżankami jedna z nich zasugerowała oznaczenie zdjęcia tym właśnie hashtagiem. Od heheszków do heheszków i dedykowany kobietom tag się przyjął. I nagle okazało się, że nie tylko ja go używam.

W sumie nadal nie ma on szans wskoczyć w trendujące tagi, ale być może to kwestia czasu. Niemniej jednak, założyłem dedykowany temu projekt w monitoringu, by rzeczy nie wymknęły się spoza kontroli. Analizując treści oznaczane tym hashtagiem widać, że najczęściej publikowane są treści na Instagramie – wszak tam ląduje większość samojebek. Co jednak ciekawe, dużo jest też treści na Twitterze, a padają one niekoniecznie w kontekście moich zdjęć z koleżankami. Co cieszy, żaden post w tym temacie nie ma zabarwienia negatywnego.

Zobaczcie sami jak prezentują się wyniki monitoringu tego hashtaga. A kobietom polecam ten hashtag i raz jeszcze życzę samych cudowności!

kobiety_-_Brand24_-_Panel

Partnerzy Troyanna